duminică, 6 mai 2012

Luna mare









7 comentarii:

  1. imi plac in special cele tremurate, insa ultima e minunata. eu n-am facut poze la luna marita pentru ca oricum n-ar fi iesit decat un punct stralucior pe ceva negru. aparatul meu comploteaza impotriva mea... :P dar in schimb am iesit sa o admir pret de cateva minute

    RăspundețiȘtergere
  2. Ultima e splendida! E chiar bun aparatul daca a prins atatea detalii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nikon cool pix L120, zoom de 21. N-am niciun telescop pe el, nimic, e doar el, "natural". Si da, face treaba buna, pentru ca-l iubesc si el stie ;)

      Ștergere
  3. Sunt de acord cu Roxana,ultima fotografie e minunata! Eu am iesit azi-noapte pe la 2 afara , am privit luna cu binoclul si pot spune ca m-a lasat fara grai...

    RăspundețiȘtergere
  4. LUNA

    Noapte, tu eşti sclava neagră a veciei, iară eu
    Sunt regină. De pe tronul întunericului tău,
    Revărs valuri de lumină; ş-un popor întreg de stele
    Furnică-n razele mele.

    Fără mine, neştiută, vecinic ai fi pribegit,
    Ca un ghem de întuneric dat de-a dura-n nesfârşit.
    Umilită, pleacă-ţi fruntea şi-naintea mea te-nchină.
    Noapte, sunt a ta regină.


    NOAPTEA

    Lună, tu eşti sclava albă, fulg ursit în veci să meargă.
    Eu, mai veche decât vremea, şi decât lumea mai largă, Neclintită-s, şi nici cuget că-n cuprinsul ţării mele
    Furnică popor de stele.

    Şi de n-aş fi eu să-mbrobod faţa ta-n ştergar cernit,
    Dacă n-aş fi-ntunecoasă, tu în veci n-ai fi lucit.
    În genunchi dar, a mea poală pleacă-te a-mi săruta,
    Lună, sunt regina ta!
    Alexandru Vlahuta

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie îmi place în mod deosebit prima. Are un farmec aparte şi m-a dus cu gândul la casele cu felinare roşii, unde "nu găsim nici dragoste, nici femei isterice". :)

    RăspundețiȘtergere